آنچه می بایست برای افزایش فروش هتل خود انجام دهید

وب سایت های گردشگری روز به روز در حال افزایش هستند و دلیل این امر، سختی انجام امورات مسافرتی از مراکز سطح شهر است. با اینکه آژانس های گردشگری متعددی در سطح فضای مجازی فعالیت می کنند اما آیا تمامی آنها فروش مورد قبولی دارند؟ طبیعتا برخی از آژانس های گردشگری بیش از سایرین دیده می شوند و دلیل آن مربوط به کیفیت خدمات و همچنین جامع بودن آنها می شود. سوالی که الان مطرح می شود این است که چگونه می توان به بهترین های گردشگری تبدیل شد؟ برای دستیابی به این مهم، باید یک وب سایت جامع و اختصاصی طراحی کرد تا بتوانید با سایر آژانس های گردشگری معتبر به رقابت بپردازید. طراحی وب سایت گردشگری کار ساده ای نیست که خودتان به تنهایی از پس کارهای آن برآیید و به همین دلیل به متخصصین طراحی وب سایت نیاز خواهد بود که شرکت ما این کار را نیز برایتان ساده کرده و می توانید از متخصصین حرفه ای آن کمک بگیرید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

وب سرویس بلیط هواپیما

بلیط هواپیما به عنوان یکی از مهمترین خدمات آژانس های گردشگری محسوب می شود و می توان گفت: آژانسی که خدمات بلیط هواپیما را ارائه نکند نخواهد توانست به موفقیت دست پیدا کند. بلیط های هواپیما در انواع اقسام مختلف ارائه می شوند و ایرلاین های متعددی در این زمینه فعالیت می کنند. به نظر شما وب سایت های گردشگری اطلاعات بلیط ها را تک به تک به ثبت می رسانند؟ در این صورت که باید کلیه وقت خود را صرف قرار دادن اطلاعات بلیط های هواپیما کنند! وب سرویس بلیط هواپیما این کار را برایتان به انجام خواهد رساند به گونه ای که اطلاعات تمامی ایرلاین ها به صورت مستقیم بر روی api ها به ثبت میرسند و با هماهنگ سازی وب سرویس بلیط هواپیما با وب سایت گردشگری خود می توانید اطلاعات بلیط های مختلف را در اختیار مشتریان وب سایت خود قرار دهید. وب سرویس بلیط هواپیما باعث افزایش سرعت رزرواسیون شده و به روزترین بلیط ها را ارائه خواهد کرد.

طراحی سایت هتل

هتل به عنوان یکی از مهمترین نیازهای مسافرتی شناخته می شود و به همین دلیل هتل های مختلفی در جای جای نقاط جهان فعالیت می کنند که هرکدام از آنها خدمات منحصر به فرد خود را ارائه می کنند و می توانید یکی از آنها را برای اقامت خود انتخاب و رزرو کنید. برای رزرو هتل، می توان از آژانس های مسافرتی سطح شهر، وب سایت های گردشگری و همچنین وب سایت خود هتل اقدام کرد. البته تا چندی پیش از طریق تماس تلفنی با هتل ها نیز می توانستید این کار را به انجام برسانید اما وب سایت هتل این روند را بسیار ساده تر خواهد کرد. پس هتلداران حتما باید به فکر راه اندازی وب سایت برای ارائه خدمات اقامتی خود باشند. طراحی وب سایت هتل، به هتلداران کمک می کند تا بتوانند جدیدترین اطلاعات هتل را بر روی وب سایت خود اعمال کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن در معرض دید مشتریان قرار گیرند.

طراحی سایت رزرو هتل

سایت های رزرو هتل بسیار زیاد هستند و در سطح فضای مجازی می توان وب سایت های گردشگری متعددی را مشاهده کرد که در حال ارائه خدمات رزرواسیون هتل هستند. در طراحی سایت رزرو هتل باید به نکات مختلفی توجه داشت و از قدرتمند ترین وب سرویس هتل استفاده نمود تا بتوان رضایت مشتریان را جلب کرد. یک وب سایت جامع رزرواسیون هتل باید از بخش های مختلفی تشکیل شده و فیلترهایی در صفحه جستجو هتل داشته باشد تا مشتریان با توجه به خواسته خود، جستجو را اختصاصی کرده و لیست کاملی از هتل ها را با توجه به خواسته خود مشاهده کنند. یک وب سایت جامع رزرو هتل باید انواع اقسام مختلف هتل های ۱ تا ۵ ستاره را پوشش دهد تا هریک از مشتریان با توجه به سلیقه و وسع مالی خود بتوانند بهترین نوع هتل را انتخاب و برای اقامت خود رزرو کنند. نوع قالب و همچنین تفکیک بخش های وب سایت نیز از دیگر موارد حائز اهمیت به شمار می روند.

Api رزرو هتل

در بخش های قبل با اهمیت طراحی سایت برای هتل ها آشنا شدیم. یکی از مهمترین مزایای داشتن یک وب سایت اختصاصی برای هتل ها، امکان تعریف کردن وب سایت به api های معتبر است. به گونه ای که وب سرویس های هتل به راحتی بتوانند به اطلاعات هتل شما دسترسی داشته باشند تا بتوانند این اطلاعات را در اختیار آژانس های گردشگری قرار دهند. برخی از هتل ها توسط آژانس های گردشگری شناسایی نمی شوند اما در صورتی که وب سایت خود را در اختیار وب سرویس هتل قرار دهند، به خودی خود در وب سایت های گردشگری متعددی به نمایش درخواهند آمد. Api رزرو هتل، اطلاعات اغلب هتل ها را در خود ثبت می کند و صاحبان آژانس های گردشگری تنها با استفاده از این سیستم به اطلاعات هتل های ثبت شده در آن دسترسی خواهند داشت. البته در انتخاب api نیز باید نهایت دقت خود را بکار گیرید. وب سرویس رزرو هتل شرکت ما به عنوان یکی از بهترین ها شناخته می شود که بیشترین سرعت و بهترین عملکرد را از خود نشان خواهد داد.

قیمت طراحی وب سایت

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. در رابطه با قیمت طراحی وب سایت نمی توان به رقم دقیقی اشاره کرد چرا که هریک از وب سایت های گردشگری با توجه به میزان درخواست مشتریان، با قیمت متفاوتی طراحی می شوند. مراکز متعددی در این زمینه فعالیت می کنند که هرکدام از آنها قیمت متفاوتی را برای طراحی وب سایت در نظر می گیرند و می توانید یکی از آنها را با توجه به سابقه و تجربه انتخاب کنید. شرکت ما یکی از بهترین ها در زمینه طراحی وب سایت است که سالیان سال موفق عمل کرده و با مروری ریز در سابقه آن می توان به افتخارات آن پی برد. کارشناسان شرکت ما نیز به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته آماده ارائه خدمات پشتیبانی هستند و خواهید توانست پس از کسب راهنمایی، سفارش خود را به ثبت برسانید.

برگرفته از وب سایت شرکت سیتی نت https://citynet.ir/